Dreaming

Since the house is so minimal,dah tak tau nak buat kerja apa kat rumah ni...Oh yA, nak kemas wardrobe on hubby's side.Pagi tadi tengok berseleraknya almari dia..haish...mana boleh macam tu.Minimal please.So since he is at work,I shall open his wardrobe and declutter:)
Dont ask me where I put some of the clothes nanti...off it goes into the recycle bag.

Sambil dok melayan mata kuyu i this morning,dok berangan lah berada di tepi pantai..Ish lama sungguh tak ke pantai.Rindunya dengan desiran ombak dan angin laut.Hmm hubby,jom la kita ponteng sekolah and ponteng kerja and go somewhere satu or dua malam?

I was browsing thru my pictures box.Dok browsing tu la yang berangan nak pergi holiday....eeee rindunya naik kapalterbang.hehehe

Pushed the box back under the coffee table and now I'm lying down for a while before I start cooking.
Maybe today I'll bake

Comments

Popular posts from this blog

no more buying .no more stuff

lazy day