Cut the stress,istighfarlah wahai diriku sendiri


Dah sibuk beberapa hari.Dok mengemas rumah tak habis habis.Memang lah banyak benda yang I let go...best feeling..

I am sad because I am in the mood to go holiday.Lagi lagi dengar orang pergi airport,naik kapalterbang...can ah like that?Bukan jealous or busuk hati but envious...Ramai orang pergi holiday now.I wish I can just pack our suitcase and leave the country for a holiday,long awaited break.Heh!! Dream on.

We are still not entitle to go anywhere for vacation.
Debts need to be settled first.

So dari sedih tak tentu pasal,I spring clean,dejunk the house like I am moving.
Family members tau la coz we all dah banyak kali move house

Ok lah nak continue cleaning,Weather macam best di luar.
Eversince Ayah gave us the standing fan tu,I dah kurang pakai aircon.Ya this unit ,memang tak ada installed fan on the ceiling.Memang before this I use the aircon macam kat hotel:D

Comments

Popular posts from this blog

no more buying .no more stuff

lazy day