Not in the freaking mood

This morning I tak ada mood.Adalah sebabnya so after sending hubby to work today I went for me time  Coffee with Ipad in tow.Seronoknya coz leka dengan Ipad and minum kopi sorang sorang.Duduk punya duduk then I headed to the post office .After that ingat nak jalan jalan but pikir dua tiga kali,tak payah jalan lah nanti habis duit.Dah nak keluar ke car park.Nampak pulak kedai luggage.Haish ,singgah jugak.I saw a bag that berkenan di hati.I didnt buy because tak ada cash in hand.And I didnt buy because I'm saving up for another  idaman bag:)But I told the girl I will come back tomorrow .So we will see if I go back there tomorrow.
Cantiknya bag tu.Very simple but still very expensive tu yang pikir bagai nak rak tu.Siap try try bag tu on my shoulder and siap berangan kena ke dengan baju raya nanti.OOoo this year tak buat baju raya,pakai aje baju baju collection yang jarang dipakai tu.
Hubby and I will recycle la,pakai ulang.Lil one pun baru buat baju haritu so tak payahlah nak buat baju baru.Every year buat tapi pakai sekali dua setahun,tak worth it rasanya.
So back to the bag,eeee geram tau sebab colour dia very nice and unique:)Fikirlah masak masak malam ni:)

Back at home,I tried to declutter but tak boleh cause tak ada mood.Thinking of what to cook .Maybe Sup Ikan and Ayah masak cili lah.Will decide later sikit.

Later if mood better,going to bring Lil one to swim.Let her let loose and enjoy her petang.
Ok lah I need to go find for my "cleaning mood" kalau tak karang hubby balik,pengsan tengok rumah macam tongkang pecah

Comments

Popular posts from this blog

no more buying .no more stuff

lazy day